[linux-baslangic] Re: iso lar

---------

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Fri 02 Apr 2004 - 06:04:46 EST

    Ali Abbas wrote:
    > Merhaba,
    > Gruptan bir arkadasimizin tavsiyesi uzerine asagidaki linkden RH 9 'un iso larini indirmeye calisiyorum. shrike-i386-disc1.iso, shrike-i386-disc2.iso, shrike-i386-disc3.iso. Install icin bu dosyalar yeterli mi?

    yeterli

    > Taban olarak (diske) RH 9 u kurmak istiyorum, install boot diski (CD yada 3.5 disket ) nasil yaratabilirim?

    install veya boot disk ile kastettiginiz sey bootable cd ise zaten 1. cd
    bu isi yapmaktadir,yani bootable ' dir.bu dosyalari nero ile file
    menusundeki burn image (buna benzer birseydi,tam hatirlamiyorum)
    seceneginden cdlere yazarsiniz ve daha sonra 1.cd yi takip ekranda
    cikan yonergeleri takip ederek dagitiminizi diskinize kurmus
    olursunuz.acilis disketi icin ise: kurulumun en son asamasinda sizden
    bos bir disket istenir ve disket hazirlanir.

      dogru yoldamiyim?

    evet