[linux-baslangic] Kullanıcı hakları

---------

From: Mustafa BIYIK (ESIS) (mustafa.biyik@esis.com.tr)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 03:53:32 EST

    Merhabalar,

    Şirket serverimiz mandrake9.2 üzerinde samba çalışıyor... Herşey güzel
    yalnız bir kullanıcın yarattığı dosyayı diğer kullanıcılar salt okunur
    açabiliyorlar... Ben serverde ilgili klasörü gedip izinler kısmında grubada
    yazma ve çalıştırma hakkı tanıyorum (değişiklikleri tüm alt dizinlere
    uygula'yı tıklıyorum)ama kısa bir süre sonra eski haline dönüyor...

    Benim istediği o klasörün hakları ne ise o klasör altına açılan dosyalarında
    aynı hakka sahip olsun.. Nasıl yapabilirim? şimdiden teşekkürler

    Mustafa BIYIK