[linux-baslangic] Re: -bash:squid: command not found

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Thu 28 Aug 2003 - 04:35:26 EDT

    28.08.2003, 11:16, Ali Savas wrote:
    AS> Merhabalar,
    AS> /usr/local/squıd/sbin dizini altında çalıştırılabilir olarak
    AS> görünen bir "squid" dosyası bulunmasına rağmen, komut verdiğimde
    AS> -bash:squid: command not found
    AS> şeklinde bir uyarı veriyor. Komutu çalıştırmama yardım edebilirseniz sevinirim.

    Tabi eminim squid'in adinda kucuk I yoktur.

    Linux'ta eski DOS'taki gibi bir dizine girseniz de o dizindeki
    calistirilabilir dosyalari dogrudan adini yazarak calistiramazsiniz.

    Nedenini merak ederseniz su linklere bakabilirsiniz:
    http://sss.linux.org.tr/?p=a&category=58&qid=68
    http://sss.linux.org.tr/?p=a&category=37&qid=74

    Squid'i ise su sekilde calistirabilirsiniz,

    Herhangi bir dizindeyken: /usr/local/squid/sbin/squid
    /usr/local/squid/sbin dizinindeyken: ./squid

    sevgiler

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr