[linux-baslangic] Re: linuxdan nasıl win makinalara baglanılır

---------

From: Usta (usta@mardin.gov.tr)
Date: Thu 28 Aug 2003 - 04:00:28 EDT

    Selamlar,

    Bu aslinda çok genis bir soru oldu ama en azindan bununla ilgili öncelikle
    bir kaç döküman okumayla baslayabilirsiniz.
    Ayrica nautilus 'u da ag komsularini görmek için kullanabilirsiniz.
    http://linux.org.tr/belgeler/samba/index.php
    http://linux.org.tr/belgeler/samba_kurulumu/samba.html
    Bu dökümanlar sizi yeterince aydinlatir sanirim

    Saygilar

    Servet TAS
    Mardin Valiligi
    http://www.mardin.gov.tr