[linux-baslangic] (sadece izmir) cd konusunda yardim

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 27 Aug 2003 - 06:55:07 EDT

    Elimde guncel linux surumlerinin coguna ait isolar mevcut.
    Ayrica internetten de gerektikce guncel iso ve dosyalar
    indiriyorum.

    Izmir bolgesinde ikamet edenlere imkanlar olcusunde elimdeki
    isolardan verebilirim (herhangi bir ucret karsiligi degil=E7)

    Yine bu bolgede ikamet edenlerden elinde ilginc isolar/dosyalar
    olanlarla cdlerimizi degisebiliriz.

    Elimdeki isolar (aklimda kalanlar sadece)

    - Mandrake 9.1
    - Slackware 9
    - Suse 8.2
    - Redhat 8 / 9
    - Knoppix 3.2
    - Slackware Live (9 temelli)
    - 2.4 ve 2.5 serisi guncel kerneller ve muhtelif patchler
    - OpenOffice (guncel versiyon, unuttum numarasini)
    - Oracle 9i Trial DB ve App Serverlar
    (daha kurmayi denemedim, herhalde yasal olarak
    problem degildir bu trial versiyonlari paylasmam)
    - Mozilla 1.4
    vs....

    Saygilar.
    Umut.