[linux-baslangic] re

---------

From: murat belgin (bobican@rediffmail.com)
Date: Wed 27 Aug 2003 - 15:03:40 EDT

    On Wed, 27 Aug 2003 hüseyin pcpd wrote :
    >arkadaslar , makinama redhat 9.0 kurdum
    >hersey tamam ama gel gör ki modem yokmus gibi davranıyor . bi
    >tavsiye ile modemimin
    >winmodem olup olmadıgını ögrenmem gerektigi söylendi.
    >bana modemimi linuxa nasıl tanıtacagımı ve winmodem olup
    >olmadıgını nasıl ögrenecegimi basit bi dille anlatacak birisi
    >varmı ?

    modeminizin winmodem olup olmadığını öğrenmenizin en kolay yolu
    onun pci slotuna takılı olması ve conexant chipli olmasıdır. bu
    durumda lspci komutuyla modeminiz hakkında daha çok bilgi
    edinebilirsiniz. buradan HCF veya HSF olduğunu öğrendiğiniz
    modemin sürücülerini bulup kurun eğer HCF olarak kurduğunuzda
    çalışmıyorsa o zaman HSF olarak deneyin. (sürücüler için knoppix
    cd'sine bakabilirsiniz)

    saygılar...