[linux-baslangic] nvidia gforce 4 mx

---------

From: Yusuf Erdogan (yusuf@elbistannet.com)
Date: Fri 29 Aug 2003 - 17:36:25 EDT

    nvidia gforce 4 mx=20
    ekran kart=FDm var
    nvidia n=FDn sitesinden s=FCr=FCc=FCy=FC download ettim
    ne gerekiyorsa yapt=FDm ve s=FCr=FCc=FCy=FC y=FCkledim
    (bu arada redhat 9.0beta 2.4.20-2.48 kernel)
    her=FEey iyi g=FCzel a=E7=FDl=FD=FEta kapan=FD=FEta nvidia logosu g=F6r=FCn=
    =FCyor falan

    gelg=F6rki
    birka=E7 reboottan sonra=20
    x server ba=FElat=FDlam=FDyor dedi bi=FEeyler yapt=FD
    sonra gforce 4 mx generic s=FCr=FCc=FCy=FC tekrar y=FCkledi galiba
    sonra x server ba=FElad=FD ama nvida logosu gitti tux racer eskisi gibi
    yava=FElad=FD
    sonra her=FEeyi sil ba=FEtan s=FCr=FCy=FC yeniden ba=FEar=FDyla y=FCkletiyo=
    tum ama=20
    olmuyor hi=E7 bir hata vermeden s=FCr=FCc=FC y=FCkleniyor ama
    nvidia logosuda yok performansta
    BU UZUN HIKAYEDEN SONRA yard=FDmc=FD olursan=FDz sevirim
    =FEimdiden te=FEekk=FCrler