[linux-baslangic] Re: Qneri?=

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 29 Nov 2003 - 07:11:49 EST

    ahmed> p2-400 (64 mb ram )bir laptop'a sadece java php ve mysql kullanmak için linux kurmayı düşünüyorum fazla zorlamıcak önericeğiniz bir dist var mi

    p3-500 64 mb ram bir laptopum var.

    slackware 9.1 calistiriyor.
    gayet de guzel calisiyor.
    gnome kullaniyorum masaustu olarak.
    icinde apache, php, mysql calisiyor.
    sik sik java app. gelistirdigim oluyor...

    yakin zamanda ramini 192 mb yaparak
    kde uygulamalarinin iskence olmasinin
    onune gectim...

    denedigim muhtelif dagitimlar ve laptoplara gore
    casper marka bi tane haric tum laptoplarda
    sorunsuz boot eden tek dagitim oldu...

    laptop markaniz nedir peki?
    laptol marka/modeliniz daha belirleyici
    bir etken olacaktir dagitim seciminde..