[linux-baslangic] Re: Linux isletim sistemi kitabi

---------

From: Bora Gungoren (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Fri 28 Nov 2003 - 17:14:13 EST

    vallahi reklam filan gibi olacak ama; kitabi eline ilk alan insanlardan
    birisiyim. hatta gorkem'den once elime aldim basili halini. :-D

    - bir ms hede hodocuye; iste linux seninkinden daha gorsel diye
    firlatmalik olmus kitap, linux'un geldigi noktayi belirtiyor. kitabi
    gosterip birisini linux'a ikna etmek mumkun olabilir.
    - onceki baskinin uzerinden ciddi anlamda gecilmis. iki ekran
    goruntusudegismis bir kitap degil bastan yazilmis. pedagoji, yaklasim
    filan her sey cok guncel olmus.
    - sayfa duzeni filan cok gelismis. turkiye'de hic bir bilgisayar
    kitabinda olmayan bir kalite yakalanmis.
    - ekteki cd'ler kaldirilmis. bu sayede kitabin ederinde ciddi dusus
    var.haliyle ogrenci butcesi filan diyoruz; guncel olmayan bazi
    kitaplarin ancak yarisina yakin bir ederi oluyor.

    bence hakkiyla cok satacak, cok kisiye cok sey katacak bir kitap olmus.
    gorkem'i tekrar tekrar kutluyorum.

    sevgiler.

    bora.

    28-11-2003 Cuma günü saat 22:29 sularında, Gorkem Cetin dedi ki: