[linux-baslangic] Re: Telnet

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 28 Nov 2003 - 14:34:54 EST

    Erdal> linux 'a çok yeniyim ve açıkcası MCSE yim. Fakat çalıştığım yerde MySQL ve
    Erdal> PHP ile yazdığımız web tabanlı bir program var. Sadece Linux da bazı
    Erdal> işlemleri yapmak için kullanıcam. Eğer ssh daha kullanışlı ise onnu
    Erdal> kullanabilirim. ssh ile yazı nerden bulabilrim

    ssh hemen hemen tum dagitimlarda standart olarak gelir ve default olarak calisir.
    Yapmaniz gereken baska bir linux ortamindan

    ssh sizin.ip.adresiniz

    windows ortamindan putty gibi bir client ile baglanabilirsiniz.
    (putty icin google.com)

    telnet guvenli degildir pek. ssh hem guvenlidir hem de cogu zaman
    uzakta oldugunuz hissine kapilmazsiniz :)

    tavsiye ederim...

    saygilar.
    umut