[linux-baslangic] Redhat tutorials

---------

From: Huseyin Gomleksizoglu (huseyin@gomleksizoglu.com)
Date: Wed 26 Nov 2003 - 06:38:08 EST

    Redhat'in isletim sistemine hakimiyeti test eden tutoriallar=FD =
    varm=FD=FE. Mesela
    diyor ki ethernet kart=FDnda bir sorun var. 192.168.0.1 nolu client'e
    baglanam=FDyorsun. Yok dns'in =E7al=FD=FEm=FDyor falan diye sana =
    sorunlar yarat=FDyor ve
    sen belli bir s=FCre i=E7inde bu sorunlar=FD =E7=F6z=FCyorsun.=20

    Bir linux egitimi sonunda b=F6yle bir test yapm=FD=FElar. Bu =
    tutorial'lar=FD
    bulabilece=F0imiz bir yer var m=FD? Hos kendi kendime sorun =
    =E7=FDkartmak pek zor
    olmuyor ama yine de test havas=FDna girmek daha ayr=FD bisi tabii.

    Bu open http proxy sorununu halen cozemedim. Ama bu linux adam olmaz en
    iyisi yeniden kurmak dedigim bir noktada yemedim icmedim cabaladim ve =
    linuxu
    eski haline getirdim. Yasasin linux.

    Huseyin