[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.1 ve winmodem?

---------

From: Kaan Aslan (dwain@superonline.com)
Date: Wed 26 Nov 2003 - 04:08:35 EST

    terminaldeyken:

    uname -a

    yazıp çıkan bilgiyi aklınızda tutun.

    Orada kernel versiyonunuz yazacak. yani mesela 2.4.21 gibi bir veri olması
    lazım şimdi hatırlamıyorum.

    Sonra
    http://www.heby.de/ltmodem/

    bu sayfaya bağlanıp Mandrake için olan winmodem driverlarını bulun. Orada
    Canada'dan bakabilirsiniz. 8.26a9 gibi bir dizin olacak oraya girin. (Yalnız
    Mandrake bölümünde olduğunuzdan emin olun)

    az önce sizin kernel versiyonunuzu verecek komutu söylemiştim. Burada da
    modemler şu şekilde sıralanıyor.

    ltmodem-kv_2.4.21_0.13mdk-8.26a9-1.i586.rpm
    ltmodem-kv_2.4.21_0.18mdk-8.26a9-1.i586.rpm

    İşte bunlardan mdk yazısına kadar olanlardan hangisi sizin kernel
    versiyonunuza uyuyorsa onu çekin bilgisayarınıza.

    Sonra terminalden "su" komutu ile root olup

    rpm -i dosya adi şeklinde bu dosyanın bulunduğu dizinde komutu vereceksiniz.
    O kendisi başlayacak kurmaya. Sizin arada sırada enter a basmanız gerekiyor.
    Bitince direk kppp yi açıp oradan modem ayarlarından diagnostics yaparak
    olup olmadığını görebilirsiniz.

    Saygılarımla,