[linux-baslangic] Re: ilk slackware

---------

From: Ozan Ay (ozanay@hotpop.com)
Date: Mon 24 Nov 2003 - 19:28:38 EST

    Versiyon slackware 9.1=20
    Ben hem kde olsun hemde gnome olsun istiyorum ayr=FD ayr=FD ayn=FD anda=20
    demekki bizim fareyi kedi yuttu :( bu slackware-current nedir update
    icin bir program=FD=20

    Yeni bir slackware'ci olarak oncelikle kolay gelsin,
    hemen akabinde de gecmis olsun diyorum.

    Bizi kurmus oldugunuz slackware versiyon numarasiyla
    onurlandirir misiniz?

    1. Fare tekerlegini ben de kullanamiyorum A4 PS/2 Mouse ile

    2. Hem kde hem gnome basit. Kde istiyorsaniz
    startkde

    gnome istiyorsaniz
    gnome-session

    yazmaniz yeterli. Surekli birine karar verirseniz o halde
    /etc/X11/xinit dizinine gidin
    orada bir sembolik link var xinitrc isminde.
    onu kullanmak istediginiz dosyaya aktarin
    Bunun icin mc'nin edit symbolik link islevini
    kullanabilirsiniz... o dizine giderseniz ne demek
    istedigimi anlayacaksiniz...

    Umarim slackware'in son dagitimini kurmussunuzdur.
    Dogrusu sistemim production olmadigi icin
    ben slackware-current takip ediyorum ve update
    edilen paketleri hemen guncelliyorum, iyi oluyor.

    Saygilar.

    On Mon, 24 Nov 2003 22:39:47 +0200
    "Ozan Ay" <ozanay@hotpop.com> wrote:

    >=20
    >=20
    > Birde ben linuxumda hem kde hemde gnome calissin istiyorum startx
    > startgnome --:2 vt9 diyince olmuyor fakat alternatif bir x acmayi
    > deneyince startx --:2 tty10 diyince baksa bir kde aciliyor x`de ne
    gibi
    > bir ayar yapmam lazim=20
    >=20
    >=20
    > Yeni bir linux kulanicisi olarak sistemi temelden ogrenmek icin
    > slackware linux s=3DFCr=3DFCm=3DFCn=3DFC kurdum benim birkac sorunum =
    var
    faremin
> [...]
    "Protocol"
    > =3D
    > "PS/2"
    > yi Option "Protocol" "IMPS/2" yap=3DFDm ve dosyay=3DFD save edim ve
    olmad=3DFD
    > =3D
    > :,,(
    > =3DFCh=3DFC! =3DDCh=3DFC!
    > Birde benim yaz=3DFDc=3DFDy=3DFD tan=3DFDtamad=3DFDm kdenin icinde var =
    fakat =3D
    > oradan olad=3DFD
    > yazicim hp 950c deskjet kde de yapsam bile epey uzun bir hata =

    href=3D"mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=3Dunsub=
    scr