[linux-baslangic] Mandrake 9.1 ile kurulum problemi

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Sun 23 Nov 2003 - 01:48:07 EST

    Merhaba ,

    Bazen bu teknolojik cihazlar anlam veremediginiz seyler yaparlar iste =
    buda
    onlardan biri. Yaklasik bir ay evvel makineme mdk 9.1 kurdum. Makinemin =
    tek
    absurt ozelligi ise bir ide hd, aparat ile serial ata ya =
    donusturulmustu. O
    zaman problemsiz kurulmustu. Daha sonra makineyi yerinden kaldirmam =
    gerekti.
    Tekrar kurarkende fly video tv karti sisteme ilave olmustu. Ancak =
    Mandrake
    9.1 acilmadi su anda hatirlamadigim bir hata vermisti. Dun aksam Mdk =
    9.1 i
    tekrar kurmam gerekti. Ancak Mdk 9.1 sistemde olmamasina ragmen =
    disk/scsi
    arayuzu buluyor ve onume yaklasik 20 -25 driver secenegi cikartiyor.
    Hangisini secerseniz secin =93 Bir hata olustu Linux kurulum =
    yapabilecek bir
    ortam bulamadi =93 gibi bir hata veriyordu. yaklasik 7 =96 8 defa =
    denedim. Biosu
    fabrika ayarlarina yani ilk kurulumdaki haline getirdim ama olmadi. Bir =
    ide
    diski normal ide portuna taktim Mdk onu gordu ama benim ide/serial ata
    diskimi yine gormedi. Bu problem hakkinda bir fikri olan var mi ? Bu =
    arada
    herkesin Ramazan bayramini kutlar hayirlara vesile olmasini dilerim.

    Selamlar
    Kerem=20