[linux-baslangic] Re: fstab hatası

---------

From: PoorLeno (poorleno@excite.com)
Date: Fri 21 Nov 2003 - 10:15:58 EST

    Benim bahsedecegim yontem biraz zahmetli ama ise yariyor.
    Bir tane tek disketlik linux bul. Ornegin "tomsrtbt".
    Adresi:http://www.toms.net/rb/
    Ve bu tek disket linux ile bilgisayarini boot edip
    linux'un bulundugu partitionu mount et. Su komut isini gorur sanirim.
    mount -t ext3 /dev/hda5 /mnt/linuxhda5
    ya da sadece
    mount /dev/hda5 /mnt/linuxhda5
    Tabii once mnt'nin altinda linuxhda5 klasorunu olusturmayi unutma.
    Bu tek disket linuxta vi editoru var. Onunla fstab dosyasinda
    gerekli degisiklikleri yapabilirsin.
    Umarim ise yarar.
    Kolay gelsin.
    -ozgun.