[linux-baslangic] Re: Apache

---------

From: PoorLeno (poorleno@excite.com)
Date: Fri 21 Nov 2003 - 07:32:20 EST

    loglara bakmanizi tavasiye ederim, genelde orda neden calismadigi
    ya da bir istegi neden karsilayamadigi yazar.
    /var/log/apache deydi sanirim loglar redhatte.
    ayrica redhatte "service httpd status" deyince apache nin calisip
    calismadigini soyluyordu yanlis hatirlamiyorsam.
    Ayrica "ps -ef |grep hhtpd" ile de apachenin calisip calismadigini
    anlayabilirsiniz.
    Olmadi bir de "localhost" yerine makinanizin ipsini yazip deneyin.
    Hatirladigim kadariyla ilk kurulumdan sonra bir index sayfasi zaten
    yaratiliyordu daha dogrusu apachenin index sayfasi oluyordu. Redhat8
    de /var/html/www ya da /var/www/html dizinindeydi.
    Kolay gelsin.
    -ozgun.