[linux-baslangic] Re: debian ve ethernet

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 20 Nov 2003 - 16:45:37 EST

    teknik bir cevap olmayacak ama yakin zamanda bir mesaj gecmisti listede.
    diyordu ki ethX cihazlari diger bazi cihazlar gibi /dev altina girmezler...

    bence siz
    ifconfig eth0 up
    ya da
    dhcpcd eth0
    komutlariyla varligini test edin, ya da
    dmesg | grep eth0
    belki bir ihtimal isinizi gorecektir.

    maksadiniz ip almaksa ve kablo.net gibi bisi
    kullaniyorsaniz dhcp gerekli. Bu konuda debian ne der bilmiyorum
    ama googleda cevap bulabilirsiniz, ya da debian helplerinde.

    Gece gece isiniz gorulsun diye yazayim dedim.
    Saygilar
    Umut