[linux-baslangic] proftpdizin listesi

---------

From: ahmet yurdal (ahmet_yurdal@yahoo.com)
Date: Thu 20 Nov 2003 - 07:55:27 EST

    Selam,

    Proftp kurdugum serverda ftp hizmeti vermek istiyorum. Client tan ftp servera baglanip dosya sayisi fazla olan dizine girmeye calistigimda baglanti kesiliyor. Mesela 170 tane dosya olan ve buyuklugu 81 M. olan bir dizine giremiyorum. Fakat bu derece yogun olmayan dizimlere girip dosya listesini alip dosya transferini gerceklestirebildim.

    proftpd.conf dosyasinda bununla ilgili bir secenek bulamadim. Proftpd ile buyuk dosya transferi ve dizin listesini nasil alabilirim

    Selam ve Saygilar...