[linux-baslangic] Re: user'da xmms vs...

---------

From: Utku Üzülmez (utkuz@netscape.net)
Date: Sun 16 Nov 2003 - 14:11:38 EST

    selam
    asagida yazdigim soruna bir ek daha yapmak istiyorum.
    siyah ekranda kalmaktan bahsetmistim. bu bir defa daha oldu fakat bu
    sefer sebepsiz oldu. herseyi denedim, acilmadi. switchdesk kde yapinca
    acildi! tekrar gnome a gectim yine tik yok. demek ki sorun biraz gnome
    problemli mi diye dusunmek lazim. log dosyasini da gonderiyorum
    diyecektim ama hangi dosyayi gondermeliyim bulamadim. XFree86
    dosyalarina baktim ama onlar degil galiba cunku benim o asamada
    gorduklerime pek benzetemedim...

    yardimlarinizi bekliyorum

    utku.