[linux-baslangic] bilinecek sorular...

---------

From: haydar@ee.bilkent.edu.tr
Date: Sun 16 Nov 2003 - 13:00:13 EST

    1-hotkeys diye bir program var. onu nasil calistirabilirim?

    daha once kurmus olan var mi? bir aciklama da yok onun icin. Laptoptaki ses dugmelerini kullanabilmem icin nasil bir cozum onerirsiniz?

    2-mozilla mail i her actigimda news server icin kaydoldugum butun

    gruplar kayboluyor. her seferinde tekrar kayit olmam gerekiyor. sorunu

    bilen var mi?

    3-bilgisayarda yapmayi basardigim bir kac olay sayesinde su an sorunlar

    yasiyorum. mandrake yi yeniden yukledim ama guncelledim oldum.

    birincisi mandrake 9.1 de control center altindaki softdrake(ya da

    softwaredrake ya da software ile ilgili olan menu) su anda yok. nasil

    tekrar kurarim?

    bir de su anda host olarak alakasiz bir host gorunuyor. onu duzeltmek

    istiyorum. command promp da (user@localhost user) gorunen localhost u

    nasil degistirebilirim?

    tesekkurler.

    Haydar Çelik