[linux-baslangic] Re: suse9 sql?

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sun 16 Nov 2003 - 10:07:51 EST

    Suseye ozel bir durum yok.

    Muhtemelen dagitimizin icinde pgsql geliyor...
    pgsql'i rahat kullanabilirsiniz.
    Ya da internetten mysql icin hazir binarylerden indirebilirsiniz.

    Once dagitim cd'nize bir bakin, mysql ya da pgsql hazir olmasi gerek.

    Ogrenmek acisindan derseniz, ikisi de cok yaygin programlar,
    islev olarak da birbirlerine hayli yakinlar. Subquery gibi
    komplike seyler yapmayacaksaniz MySQL isinizi gorecektir.
    Dokuman derseniz www.mysql.org sitesinde koca bir dokuman
    arsivi mevcut, temel sql kullanimindan mysql'e ozel konulara
    kadar hersey var.

    Bunun disinda ANSI-SQL ile ilgili pek cok bilgiye google
    ile erisebilirsiniz.

    Saygilar.
    Umut