[linux-baslangic] Gnome, slack, turkce, vs

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 15 Nov 2003 - 17:32:30 EST

    Slackware current setini (yaklasik 3 gb) 64 kbit kablo ile indirmeyi
    tamamladiktan sonra bootable cd haline getirip kurmayi basardim.

    Gnome gercekten harika olmus. Cok pratik ve esnek. KDE'den de daha hizli.

    Ancak yapamadigim bir sey var.

    KDE icindeki terminal emulasyonu cok keyifliydi. Ben vaktimin cogunu
    X acik olsa da terminalde gecirdigim icin (program yazmak icin nano,
    dosya islemleri icin MC kullananlardanim) Gnome terminal beni
    pek tatmin etmedi.

    Gnome icin kullanabilecegim alternatif terminal programi var mi?
    Ya da KDE'ninkinin ismi ne? Nasil calistiririm burada?

    Ozellikle Shift+ok tuslari ile terminal degistirmesi buyuk kolaylikti.

    Saygilar.
    Umut

    Not: T=FCrk=E7e testing...
    =FC=F0=DC=D0