[linux-baslangic] samba3 ve w98 de tr karakteler

---------

From: Murat Baris ÜNAL (mbunal@bugsbilgisayar.com)
Date: Sat 15 Nov 2003 - 05:26:23 EST

    merhaba

    samba 2 de codepage.857 dosyası ile w9x clientlarda tr problemini aşmıştım.

    samba 3 de ise sistem değiştirlmiş. artık unicode kullanılıyormuş. fakat w9x
    lerde gene aynı problemi yaşadım. bu seferde galiba cp867.so diye bir dosya
    gerekli fakat benim sistemimde yok bu. bu dosyayı nereden nasıl temin
    edebilirim.

    biraz araştırdım ve iconv diye bir şey buldum ama pek bişi anlıyamadım.

    yardımlarınızı bekliyorum.

    sistem fedora core1