[linux-baslangic] Re: apache server refresh (sorun cozuldu)

---------

From: ahmet yurdal (ahmet_yurdal@yahoo.com)
Date: Thu 13 Nov 2003 - 05:28:00 EST

    Tekrar Merhaba,

    Sorunu cozebildik. httpd.conf dosyasina turkce fontlar ile ilgili asagidaki satirlari yazdiktan sonra win98 ler sayfayi refresh yapabildiler.

        AddCharset Big5 .Big5 .big5
        AddCharset WINDOWS-1251 .cp-1251
        AddCharset CP866 .cp866
        AddCharset ISO-8859-5 .iso-ru
        AddCharset ISO-8859-9 .iso8859-9 .latin9 .trk
        AddCharset windows-1254 .iso8859-9 .latin9 .trk
        AddCharset KOI8-R .koi8-r
        AddCharset UCS-2 .ucs2
        AddCharset UCS-4 .ucs4
        AddCharset UTF-8 .utf8

    Bunlarla beraber asagidaki satirida ekledik. Bana asagidaki satir sorunu cozdu gibi geldi.

        AddDefaultCharset windows-1254

    Yardimci olan tum arkadaslara tesekkurlerimi iletmek isterim.

    Saygilar...