[linux-baslangic] Re: ibm powerpc rs6000 linux aix 4.1 vesaire

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Thu 13 Nov 2003 - 02:53:47 EST

    ---------- Original Message -----------
    From: "orhan berent" <berent@deu.edu.tr>
    To: <linux-baslangic@linux.org.tr>
    Sent: Thu, 13 Nov 2003 09:38:16 +0200
    Subject: [linux-baslangic] ibm powerpc rs6000 linux aix 4.1 vesaire

    > Elimde 95 senesinden kalmis bir Motorola Power Stack rs6000
    > var.Makinada 128 Ram 5 GB disk var,donanim arizasi yok.
    >
    > Bu cihaza ne tur bir Linux dagitimi uygun olabilir.

    Aklımda kaldığı kadarıyla, Red Hat 7.2'nin bu islemci icin bir portu vardi;
    benzer sekilde Debian'in da oldugunu animsiyorum.

    Bu iki dagitim uzerine gidebilirsiniz. Aklimda kalan bir bilgi de, Debian'in
    desteginin biraz daha guncel oldugu. Sanirim bu dagitimlarin web sitelerinde
    arama yaparsaniz net bilgilere ulasabilirsiniz.

    Saygilar, kolay gelsin.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr