[linux-baslangic] Re: apache server refresh

---------

From: ahmet yurdal (ahmet_yurdal@yahoo.com)
Date: Wed 12 Nov 2003 - 08:53:01 EST

    Maalesef. Olmadi. Sorunu halledebilmis degilim.
    Muhuttin Gülbaş <mgulbas@cumhuriyet.edu.tr> wrote:
    Explorer da boş bir yerde sağ mause ile dil kodlamasını otomatik yaparak

    deneyebilirmisiniz.

    ahmet yurdal dedi:

    > Selam,
    >
    > Cok ilginc bir problemle karsi karsiyayim. Hic bir anlam veremedigim bu
    problemi sizlerle paylasarak yardimlarinizi almak istiyorum.

    > Mandrake 9.1 uzerine apache kurduk. Update lerini yaptik. Bu arada herseyi
    rpm paketlerinden kurduk. Servere browser lardan baglanabiliyoruz. win200,xp
    lerde veya linux clientlerde sorun yok. Fakat win98 explorerdan baglanmaya
    kalktigimizda baglanmiyor. Refreh yapmiyor. Fakat adresi adres cubuguna yazip
    entere basarsak sayfa geliyor. Veya git butonu tiklanirsa sayfa geliyor.
    Dedigim gibi sadece yenile veya refresh dersek gelmiyor. Sayfadaki linkleride
    tikladigimizda link yine gelmiyor.

    > Windows98 e netscape yukledik. Onun refresh inde sorun yok. Sayfa duzgun
    geliyor. Dedigim gibi sorun sadece win98 ve onun explorer da.

    > Bir notu daha iletmek faydali olabilir. Daha once bu mandrake 9.1 server
    yerinde slak 8.0 vardi ve apache derlenerek kurulmustu. Ve o server varken
    boyle bir sorunumuz yoktu.

    > Saygilar

    Muhuttin GÜLBAŞ
    Cumhuriyet Üniversitesi