[linux-baslangic] turkce

---------

From: Mesut (mesut@metalyapi.com)
Date: Tue 11 Nov 2003 - 11:58:20 EST

    merhaba,
    Ben Redhat 9 kullaniyorum.Konsolda ve KDE'de turkce karakterleri yazabiliyorum,yazdigim karakterleri goruyorum,internette turkce karakterlerde gorunuyor.Fakat herhangi bir windows pc'sinden turkce karakterli bir dosya kopyaladigim zaman yada yarattigim zaman linux kde'den(yada gnome'den) o folderin icine giremiyorum,locked gosteriyor(gnomeden dizinin icine girebiliyorum).Ayni dizine konsoldan mc ile erisiyorum icine girebiliyorum(karakterler yine duzgun gorunmuyor fakat icine giriyor) Windows kullanicilari bu dizine girip cikarkende problem yasamiyor.Bu problele ilgili Linux turkce how-to'ya baktim fakat benim direkt olarak turkce yazamama yada gorememe problemim yok. Ne yapmam lazim.Bu konuda fikir veren arkadaslara simdiden tesekkurler...