[linux-baslangic] Re: Knoppix

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Sat 08 Nov 2003 - 15:29:35 EST

    Selam,

    Geçen gün bir deneme yapmak için Knoppix'i diske kurdum.
    Otomatik tanıma sistemi knoppix kullanıcısının diske yazma
    iznine bağlı. XF86Config dosyanıza yazmasını istemiyorsanız,
    önce knoppix kullanıcısını gerçekten yetkisiz yapmalısınız :-)
    Bunun için /etc/sudoers dosyasında knoppix ile ilgili satırı
    iptal edin. Böylece root yetkilerine sahip olmayacaktır.
    Yani XF86Confg dosyasını her sistem açılışında yeniden yazamayacaktır.
    İş size kalıyor. Kendi XF86Config dosyanızı oluşturursanız artık
    sistem açılırken bozulmayacaktır.

    Esen kalın,
    Nilgün