[linux-baslangic] Mandrake 9.2' de Mozila, flash plug-in sorunu ve gnome menu sorusu

---------

From: ozgurgursoy (ozgurgursoy@netasistem.net)
Date: Sun 10 Nov 2002 - 08:45:19 EST

    Merhabalar,
    Internetten Mandrake 9.2' yi indirdim, kurdum:)
    Ancak, Mozilla' ya bir turlu flash eklentisini tanitamadim. Kendi
    sitesinde, gcc 3 ile derlenmis Mozilla' da flash eklentisinin
    calismadigina dair bir yazi dikkatimi cekti. Acaba, ben mi yanli
    kuruyorum ? eklentiyle birlikte gelen iki dosyayi (bi tanesi .so, dieri
    .xpt)
     /usr/lib/mozilla/plugins
    klasorune kopyaladim olmadi.. sonra,
    /usr/lib/mozilla-1.4/plugins
    klasorune kopyaladim, yine olmadi.
    /usr/lib/netcape/plugins
    klasorune de kopyaladim. yine olmadi. sebebi ne ola ki?

    ikinci sorum da, gnome da ana menu' deki elemanlar bazen gorunuyo, bazen
    ortadan kayboluyo. bu oturum devam ederkene oluyo. Belli bi sebebi var
    mi ?

    tesekkurler.. sevgiler.. saygilar..