[linux-baslangic] Re: E-Mail List

---------

From: Metehan HASPOLAT (mhaspolat@turkak.org.tr)
Date: Fri 07 Nov 2003 - 06:01:22 EST

    İlgilenen herkese teşekkür ederim.

    Gerek ecartis gerekse Mailman'in sitelerine baktım.
    Nasıl kuracağıma dair anlaşılır derli toplu bilgi bulamadım.
    ecartis'i indiremedim bile. Hayır indireceğim ama hangisini.
    Yani dil sorunu henüz bana çok uzak.

    Şunları belirmem gerekiyor ki;

    Bir linux admini değilim. Gerçi önümde mail server olarak kullandığımız bir
    makine var ama şimdilik sadece seyrediyorum.
    Win 2000 Pro kurulu bir pc ve hosting aldığımız yerde ftp ile ulaştığım bir
    cgi dizinim var.
    Üye sayımız 3000 civarında ve bir dat dosyasında tutuluyor. Yeni programa bu
    listeyi kolayca aktarabilmeliyim.

    Söz konusu sitelerde bir takım komutlardan bahsediliyor ama bırakın
    komutları kullanılan jargon bile o kadar yabancı ki.

    Bu listeye linux başlangıç diye üye olmuştum. Bir yerlerde "pre başlangıç"
    listesi filan var mı ;)

    Selamlar.