[linux-baslangic] Mouse a noldu bole!

---------

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Sat 31 May 2003 - 23:12:23 EEST

    Kendimi bilgisayardan hic anlamiyor gibi hissediyorum. Ama bu sistemi en
    ince ayrintisini bile oreninceye kadar sizin basinizi agritmaya devam
    edicegim :) Simdi benim sorunum Mouse ile. Rh9 dagitimini kullaniyorum.
    Herneyse ben sistem ayarlarini oynamama ragmen mousuma bisiyler oldu. Mouse
    ile tikladigim hersey iki kere aciliyor. Bu da beni sinir ediyor. Denetim
    masasindan mouse ayarlarina baktim. Hepsini ontenimli olarak degistirdim.
    Fakat yinede duzelmedi. Simdi bu mail de size iki kere gelirse sasirmayin :)
    Islerimi cok engelliyor bu is canimi sIkmaya basladi :/ bunun nedenini ve
    cozumunu bilen arkadaslar buyukler iste kim varsa yardim ederse cok
    sevinirim :)

    iyi calismalar

    Eray YASYERLI

    Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.