[linux-baslangic] Re: icq

---------

From: snake (snake@linux.co.uk)
Date: Sat 31 May 2003 - 02:59:48 EEST

    bir kacgundur maillerime bakamadim ancak subject lere bakarak bir kac mail okudum ve iclerinden biride bu maildi. bilmiyorum yazildimi listeye ancak, bildigim kadari ile icq server larina kablo net ipleri ile saldirildigi icin icq kablo net kullanicilari baya bir suredir banli durumda. sadece web den kabul edip etmedigini bilmiyorum ancak, webden kabul ediyor isede sebebi portlarin farkli olusu olabilir. baglanabilmek icin proxy kullanmaniz gerekli. eger icq nuz "sim" ise ilk acilista proxy setting den ayarlayabilirsiniz.