[linux-baslangic] Re: user login

---------

From: Fuat Altun (faltun@iso.org.tr)
Date: Fri 30 May 2003 - 16:07:41 EEST

    Elbette
    Once root olarak sisteme gir
    Sonra /etc/passwd dosyasina bir metin editoru ile gir (mesela vi)
    Burada ilgili kullanicinin adini bul
    Ve home dizini olarak gosterilen dizini degistir.

    2. sorunun yaniti
    user login oldugunda otomatik calisan , userin home dizini altinda =
    gizli bir
    profile dosyasi vardir. (bash shell icin .bash_profile)
    Bir metin editoru ile bu dosyaya gir. Ve logon olundugunda yapmak =
    istedigin
    islemleri buraya yaz.
    =DDyi calismalar