[linux-baslangic] Re: icq

---------

From: Tarık Gandur (tarik@gandur.tr.tc)
Date: Thu 29 May 2003 - 20:43:43 EEST

    Selam,
    bende kablonet kullanıcısıyım. Ve sadece linux ta değil windows
    kullanırkende icq client ile bağlanamıyordum. Kablo net in açıklaması
    ise şöyle:
    icq bazı ip adreslerini bloke ediyor. dediğin gibi farklı bir proxy
    içinden geçerek bu durumu halledebilirsin. Ama nasıl olur onu bilmem
    halledebilirsen listeye de at lütfen.
    Linuxla kal
    29-05-2003 Perşembe günü saat 20:15 sularında, Onur Yasarlar dedi ki: