[linux-baslangic] redhattan windows'a

---------

From: fth@ttnet.net.tr
Date: Thu 29 May 2003 - 12:58:09 EEST

    herkese selamlar. eminim şimdi soracağım soruyu daha öncede sormuşlardır. özellikle deneyimli kullanıcılar lütfen kusuruma bakmayın ama acele destek lazım.

    redhat9 u kurdum ve baya beğendim ama aynı harddisk in hda1 deki win98 partisyonunu görmüyor.
    etc/fstab da bir değişiklik yapılması lazım biliyorum ama denemeye korktum.
    Yeniden kurmak zorunda kalmak istemiyorum redhatı.
    Yardımınızı rica ediyorum.

    sistemde 2 harddiskimden 1.cinin ilk partisyonu win98. 2inci partisyonu redhat kurulu.
    diğer harddisk windows formatlı yedek olarak kullanıyorum.

    fatih kanay.