[linux-baslangic] Re: ekran cozunurlugu

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 28 May 2003 - 14:34:53 EEST

    N.G. wrote:
    > Mandrake 8 kullaniyorum, denedim ama 640*480 den baska secenek cikmiyor,
    > altindaki renk ayarlari degisebiliyor (16 bit 32 bit v.b) ama cozunurluk
    > sabit, degistiremiyorum, komutlaroot degistirebilme olanagi varmi acaba.
    > Ekran karti S3 Trio 64

      Sayin Cengizhan Kaptan'in dediklerine katiliyorum. Monitor vs.
    ayarlarinizi degistirmeyi denemenizi oneririm.

      Yine de sonuc alamazsaniz sistemde kurulu olan XFree surumune bakin,
    4.x birsey ise 3.x olan surumu kurun. S3 kartlari daha iyi destekliyor.

      3.x surumu mandrake cd lerinde var, ve buyuk ihtimalle kurulum
    sirasinda size 3.x kullanayim mi diye sordu, ama sanirim siz orda 4.x
    kullan secenegini sectiniz. Malesef Mandrake 8 zamaninda XFree nin 4.x
    surumu S3 kartlari iyi desteklemiyordu (hala daha da tam 3.x kadar iyi
    desteklemis degil)

      Saygilar,
      Onur Kucuk