[linux-baslangic] Mandrake 9.1 linux ile internet bağlanamıyorum

---------

From: ekizilcikoglu@ykb.com
Date: Wed 28 May 2003 - 01:05:06 EEST

    Makinama Mandrake 9.1 kurdum, win modem'i tanıttım kppp ayarlarını da
    yaptım heşey normal olmasına rağmen internet bağlanamıyorum.
    Yardım edin lütfen?

    Not: İnternet paketimin süresi dolduğu için 146'dan bağlanmaya
    çalışıyorum.

    ENGIN KIZILCIKOGLU
    YAPI VE KREDI BANKASI A.S. / TEKNOLOJI YONETIMI
    Tel : 262 647 37 73
    Fax : 262 647 17 11
    www.ykteknoloji.com

    Bu mesajda, yalnizca muhatabini ilgilendiren, kisiye veya kuruma özel
    bilgiler yer aliyor olabilir. Mesajin muhatabi degilseniz, içerigini ve
    varsa ekindeki dosyalari kimseye aktarmayiniz ya da kopyalamayiniz. Böyle
    bir durumda lütfen göndereni uyarip, mesaji imha ediniz. Göstermis
    oldugunuz hassasiyetten ötürü tesekkür ederiz.

    This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you
    are not the intended recipient (or have received this e-mail in error)
    please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any
    unauthorised copying, disclosure or distribution of the material in this
    e-mail is strictly forbidden. Thank you for your co-operation.