[linux-baslangic] Windows programlari

---------

From: ArGe@karesoft.com
Date: Wed 28 May 2003 - 00:55:45 EEST

    Merhabalar,

        Windows ya da dos altinda kullandišim bazi programlari (ticari
    programlar v.s. gibi) linux altinda calistirmam soz konusu olabilir mi ?
    Wine ile bir deneme yaptim ancak sonuc alamadim. Eger yanlis anlamadiysam,
    okudugum bir kac dokumanda "wine" windows'un registerysine kayitli kendi
    programlarini calistirir gibi bir ibare geciyordu.

        Bunun sonucunda ben sadece windows'a kayitli programlari mi
    calistirabilirim yoksa wine emulatorunde bazi ekstra ayar mi yapmam gerekir.
    (Ayni bilgisayarda win98, winxp ve Mandrake 9.1 linux kurulu durumda)

    Tesekkurler.

    A.Oguz GULAY