[linux-baslangic] desknote ?

---------

From: oguz eren (oguze@tnn.net)
Date: Tue 27 May 2003 - 10:32:58 EEST

    Selam,
    Merpa'dan i-Buddie 5+ model bir desknote almak üzereyim. Bu konfigürasyonda sorun yaşayabileceğim bir konu görüyor musunuz? Özellikleri aşağıda. Ben tv-out'dan veya ekran kartından emin olamıyorum. Ama üzerinde Gelecek 2.0 kurulu ve sorunsuz diye düşünüyorum, ama emin değilim tabii.

    Üzerine SuSE 8.1, ya da yetişirse 8.2 kuracağım. Eğer daha büyük bir hard-disk'le alırsam Gelecek'i de kaldırmam, ama öncelikli olan, alışmış olduğum için SuSE.

    Teşekkürler..

    İşlemci Intel Pentium 4 2.4 Ghz
    Hafıza 512 MB
    Hafıza Tipi DDR RAM