[linux-baslangic] Re: httpd artık çalışıyor

---------

From: Hakan Çetin (hakan@accessbilgisayar.net)
Date: Tue 27 May 2003 - 09:47:28 EEST

    Sorunu hallettim. httpd.conf dosyasındaki Include conf.d/*.conf satırını iptal ettim. ve o dizinde bulunan perl.conf,php.conf ve python.conf (ssl.conf da var ama ssl kullanmadığım için eklemedim. daha önceki cevaplarda böyle yaparsan ssl yi iptal edebilirsin denmişti)dosyalarını ekledim. sorun düzelmedi. daha sonra perl.conf ve python.conf dosyalarını da httpd.conf dosyasından çıkarınca sorun düzeldi. şu an sorunsuzca çalışıyor. yardım eden herkese teşekkürler...