[linux-baslangic] Re: openoffice

---------

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Mon 26 May 2003 - 16:59:10 EEST

    Sorunu su sekilde hallettim

    Tools/options/fonts kisminda
    apply replacement table isaretlenerek font kismana
    Andale Sans UI(Listede olmamasina ragmen yazabiliyorsunuz)
    Replace With kisminada=20
    Luxi Sans yazip ekle diyoruz ve asagidaki iki check box(Always,Screen) a da=
    =20
    isaret koymamiz gerekiyor

    Kolay Gelsin

    Pts 26 May 2003 12:16 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=9Ft=C4=B1n=
    =C4=B1z: