[linux-baslangic] qmail

---------

From: goxal (goxal@mtserver.com)
Date: Thu 22 May 2003 - 14:33:53 EEST

    arkadaslar redhat sistemime qinstall ile qmail servisini kurdum, hersey
    guzel configure oldu dosyalar olmasi gerektigi yerde, servisi
    calistiriyorum, qmail admin ve sqwebmailde calisiyo ancak vpopmail ve qmail
    in hicbir komutu calismiyo ( qmail-showctl, vadduser, vadddomain vs. ) yani
    kullanamıyorum, bunu nasil halledebilirim yardimci olursaniz cok
    sevinirim....

    goxal