[linux-baslangic] Re: debian vs slackware

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Wed 21 May 2003 - 14:45:49 EEST

    Wed, 21 May 2003 11:51:00 +0300 tarihinde
    Fuat Altun <faltun@iso.org.tr>' in yazdıkları:

    > merhabalar,
    > mail'in konu kismindan da anlasilabilecegi gibi debian ve slackware
    > dagitimlari arasinda karsilastirma yapabilirseniz sevinirim.
    > Linux'i temelinden ogrenmek istiyorum..
    > Fakat hangisine yonelmeye baslamaliyim bilmiyorum??
    > En onemli farkliliklari nedir?
    >

    > Tesekkurler

    senin ne istediğine bağlı. kurduğum sistemin taş gibi sağlam olduğu
    üstünde pek düşünmek istemiyorsan ve yazılımların en son sürümleri
    olmasa da olur (kde 2.2.2 ve gnome 1.4 var bu yeterince açıklar durumu
    sanırım) diyorsan debian tabii ki:) çünkü dağıtıma giren her paket uzun
    süre test edilir, rock solid olduğu onaylanınca"tamam bu program stable
    sürümde yer alsın" denir.diğer bir durumda slackie kurabilirsin bence

    tabii bunu debian stable dağıtımı kuracağını düşünerek söylüyorum...

    --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618