[linux-baslangic] debian : network yardim acil

---------

From: Ayhan BARIŞ (abaris@oyaktur.com.tr)
Date: Wed 21 May 2003 - 11:34:12 EEST

    Herkese merhaba;

    debian sistemim var ve 14 aden gercek ip adresimiz.
    Bunlardan 2. debianda 5,6,7 kullanimda yine debian makine uzerinde...

    gecengun 1adet unix openserver alindi ve 14.ip yi bu makinaya vermek
    istiyorum ve disaridanda bu makinaya erisim olmali.

    su anda biz ic networkten bu makinaya erisiyoruz ama disaridan
    erisilemiyor bunu nasil acabilirim...

    Yani 14. ip yi disariya nasil acabilirim...

    Ayhan BARI=DE