[linux-baslangic] Re: birkac php sorusu

---------

From: Mehmet CAN (root@cizginet.com)
Date: Sat 20 Dec 2003 - 12:37:48 EET

          <input type="submit" value="Ödememi Bildir" class="menu"
    onClick="javascript:

      if (form.odeyen.value == '') { alert('Lütfen Ödeyen Kişiyi
    Belirtiniz!..'); form.odeyen.focus(); return false }
      if (form.tutar.value == '') { alert('Lütfen Ödeme yaptığınız tutarı
    yazınız!..'); form.tutar.focus(); return false }
      if (form.tarih.value == '') { alert('Lütfen Ödeme yaptığınız tarihi
    makbuza göre doldurunuz!..'); form.tarih.focus(); return false }
      if (form.ne.value == '') { alert('Lütfen Hangi Ürün için Ödeme Yaptığınızı
    Seçiniz!..'); form.ne.focus(); return false }
      else
      {
      form.submit();
      this.disabled=true;
      }
      "></p>

    bu kod sanırım işine yarayabilir.
    bir kaç değişiklik yaparak kullanabilirsin.
    bunu <form> ile </form> tagları arasına direk pasteleyip alanlara göre
    değiştirebilirsin. örnek http://www.cizginet.com/odeme.html adresine
    bakabilirsin.