[linux-baslangic] linuxconf

---------

From: Murat (selam@kaynet.net)
Date: Mon 19 May 2003 - 06:05:33 EEST

    cok basit bir soru olacak belki ama;

    dns serverde linuxconf un calısmasına baktım cpu ve ram i yuksek derecede
    kullanıyor. web veya mail serverde bunu goremedim. linux confu iptal
    ettigimde ise buyuk oranda %80 fark gordum. fakat ne oldugunu bilmedigim
    için tekrar calıstırdım.
    arastirma yaptım fakat dns alakalı olarak tam bir net bilgi edinemedim.

    bilgi edinebilecegim bir adres varmı yada dns ile linuxconfun bir alakası
    varmı.? kısaca linuxconf nedir.