[linux-baslangic] KPPP ve mozilla sorunlari

---------

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Sat 17 May 2003 - 14:00:56 EEST

    RH9 da mozillayi rpmlerden upgrade ettim sorun cozuldu. Bu fikir icin
    tesekkurler. Ama ben mozilladan tam verim alabildigim pek soylenemez. mesela
    www.ntvmsnbc.com a girerken bazen flash reklamlar ustte cikiyo bu reklamlar
    yuzunden bazi haberleri okuyamiyorum. Bunun cozumu varmidir?

    bir diger sorunum ise kppp ile ilgili. Alt + F2 kisayolundan KPPP yi
    calistirmaya calistigimda KPPP calisiyor. fakat calistir konsolu kapanmiyor.
    kitlenip kaliyor. Simdilik ben konsolda kppp yazip sonra konsolu
    kapatiyorum. KPPP hala calismaya devam ediyor. bu da benim isime geliyor
    fakat burda bir terslik oldugunun farkindayim.

    konsolda kppp yazinca soyle bir cikti aliyorum::

    [eray@localhost eray]$ kpp
    bash: kpp: command not found
    [eray@localhost eray]$ kppp
    Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0".
    Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0".
    _KDE_IceTransmkdir: Owner of /tmp/.ICE-unix should be set to root
    Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0".
    Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0".
    Opener: received OpenLock

    Opener: received OpenDevice

    Kppp sorunumu nasil cozebilirim?

    Simdiden tesekkurler iyi calismalar dilerim.

    Eray YASYERLI

    Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*