[linux-baslangic] Re: Notebook ve softmodem amr sorunu

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Sat 17 May 2003 - 10:34:07 EEST

    Kadir Bey,

    Tavsiye ettiginiz surucuyu indirdim ve kurulumunu yaptim. Ancak loglara
    baktigimda 'This driver is not compatible with the installed modem
    codec. Please contact your modem provider for support' satirlarini
    goruyorum. Siz bu tur hatalar aldiniz mi?

    Ayrica network device control applet'inden ayarlari yapilmis bir ISS
    baglantisi icin de wvdial gecerli bir tel no.su, login adi ve sifresi
    olmadigini soyluyor. Halbuki bu bilgiler /etc/wvdial.conf dosyasinin
    ilgili bolumunde bulunmakta.

    Selamlar,