[linux-baslangic] Notebook ve softmodem amr sorunu

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Fri 16 May 2003 - 12:41:21 EEST

    Merhabalar,

    Siemens E7110 bir notebook'ta bulunan Lucent Soft Modem AMR'i
    tanitamiyorum. linmodems.org'daki baglantilari takip ederek pctel-0.9.6
    surucusunu indirdim. Compile ettikten sonra insmod pctel ve insmod
    ptserial hata verdi ve ancak -f parametresi ile yuklenebildi (dokumanda
    olmazsa -f parametresini kullanin yaziyor).

    Ancak sonuc basarisiz. Her ne kadar linmodems.org soft amr modemler icin
    henuz bir cozum olmadigini belirtse de, pctel surucusunu indirdigim
    yerde eger modem'i 'lspci' ciktisinda gorebiliyorsaniz, buyuk ihtimalle
    calisacagindan bahsediliyordu.

    lspci ciktisi ise asagidaki gibi:
    00:1f.6 Modem: Intel Corp. 82801CA/CAM AC'97 Modem (rev 02)

    Redhat 9 kullaniyorum. Bu problemi cozebilen oldu mu veya yardimci
    olabilecek kimse var mi?

    Tesekkurler.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>