[linux-baslangic] Re: Flash???

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 16 May 2003 - 12:12:09 EEST

    On Fri, 16 May 2003, Abdullah Anar wrote:

    > mozilla ile flash olan sitelere girilemiyor mu? giriliyorsa nasil?
    > girilmiyorsa linux uzerinde flash calistiran tarayici onerisi olan varmi?

    Macromedia'nin sitesinden Linux icin flash pluginini indirin.
    BAglantimyavas oldugu icin tam linki veremiyorum.

    Bendeki dosyalar:

    flash-plugin-6.0.69-6.i386.rpm (RPM destekleyen bir dagitim
    kullaniyorsaniz)
    install_flash_player_6_linux.tar.gz (tum dagitimlar icin)

    tar.gz icin: Bunu acip icindeki installer i calistirin. Burada size
    mozilla dizinin soracak. Bunu girin.
    Ornek: /usr/lib/mozilla-1.2.1

    libflashplayer.so ve ShockwaveFlash.class dosyalarini kopyalayacak oraya.
    Bunu aslinda installer a gerek olmadan siz de yapabilirsiniz.

    Mozillayi kapatip acmaya gerek var mi bilmiyorum; denemek gerekli.

    Konqueror icinse is simdi kolay: Ayarlar (Settings) -> Konqueror'u
    yapilandir (Configure Konqueror) menusunden, mozilla eklentilerini
    taratabileceiginiz bir yer vardi; onunla halledebilirsniz.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr